BGD VODOINSTALATERI

POTROŠAČKA PRAVA

PROČITAJTE SAVETE NAŠEG PRAVNIKA

ZAŠTITA PRAVA POTROŠAČA

Zakon o zaštiti potrošača definiše potrošača kao fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti. Shodno tome, svakodnevno, prilikom kupovine hrane, ili periodično, prilikom kupovine tehnike, garderobe, automobila i sl, nalazimo se u ulozi potrošača.

Ono što svako od nas kao potrošač očekuje je da proizvod ili usluga koji kupujemo bude odgovarajućeg kvaliteta. U praksi često ne bude tako , pa se nađemo u situaciji da se zapitamo kako da zaštitimo svoja zakonom zagarantovana potrošačka prava.

Tako je, prema Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac dužan da nam izda fiskalni račun, dužan je da se pridržava istaknute cene i još mnogo toga što u praksi funkcioniše drugačije od onog kako je zakom propisano. Šta učiniti u takvim okolnostima? Koja su naša prava.

  • PRAVO NA REKLAMACIJU – je pravo na popravku ili zamenu robe ili usluge i u slučaju da nemate garanciju u periodu od 2 godine
  • PRAVO NA ODGOVOR NA REKLAMACIJU – prodavac je u obavezi da na vašu reklamaciju odgovori u roku od 8 dana
  • PRAVO NA REŠAVANJE REKLAMACIJE – prodavac je u obavezi da u roku od 15 dana reši reklamaciju, izuzev nameštaja i tehničke robe za koje je rok za rešavanje reklamacije 30 dana
  • PRAVO ODUSTAJANJA OD KUPOVINE – je pravo da odustanete ukoliko ste naručili robu preko interneta, TV prodaje, kataloga i sl. u roku od 14 dana
  • PRAVO NA ISPORUKU – prodavac je dužan da u roku od 30 isporuči robu ukoliko nije drugačje ugovoreno

ŠTA KADA VAM SE KUPLJENA ROBA POKVARI UBRZO NAKON KUPOVINE?

ŠTA URADITI KADA VAM PRODAVAC ISPORUČI ROBU KOJU NISTE KUPILI?

 

Ukoliko vam se telefon, računar ili bilo koji tehnički uređaj koji ste kupili pokvari ubrzo nakon kupovine ono što treba da uradite je da prodavcu kod kog ste kupili proizvod uložite reklamaciju (uz obaveznu dostavu računa kao dokaza o kupovini). Ono što je jako bitno je da vam prodavac izda potvrdu o reklamaciji.

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača prodavac je dužan da izda potvrdu o reklamaciji, da vodi knjigu reklamacija i da u se u roku od 8 dana od prijema reklamacije na istu izjasni, a ukoliko se prodavac u roku od 8 dana ne izjasni na vašu reklamaciju imate pravo da se, uz dostavljanje potvrde o reklamaciji, obratite Tržišnoj inspekciji.

Prihvaćenu reklamaciju prodavac je dužan da reši u roku od 30 dana. Ukoliko popravka ili zamena robe koju ste kupili nije moguća možete zahtevati umanjenje cene ili povraćaj novca u celosti.

U roku od 6 meseci od kupovine nekog proizvoda, u slučaju kvara ili oštećenja, imate pravo na zamenu proizvoda, umanjenje cene ili povraćaj novca, a popravka je moguća samo ako se sa istom saglasite.

Potrošači navedeno pravo mogu ostavriti u roku od 2 godine od trenutka preuzimanja robe.

Ukoliko vam zatrebaju vodoinstalaterske usluge, Vodoinstalater Beograd vam stoji na raspolaganju od 00 do 24h. Kontaktirajte nas na naše brojeve telefona ili popunite on line formular na našoj kontakt strani. Profesionalna, brza i kvalitetna usluga. Naš vodoinstalater za sve intervencije daje garanciju uz fiskalni račun.

BGD VODOINSTALATERI
Hitne intervencije 00/24h

Zvaničan vodoinstalaterski servis
za Beograd

Telefon: 011/7477-399
Mobilni telefon: 065/3477-399

email:bgdvodoinstalater@gmail.com

KNJIGA UTISAKA

Pozovite vodoinstalatera 00/24h